15.6.08

Big Bang

Δε θυμάμαι πολλά πράγματα.Δεν κατάλαβα και πολλά.
Ένα μεγάλο θόρυβο και αυτό.
Και μια μηχανή στο παρμπρίζ.Που έσπασε σε θρύψαλλα.
Και όταν το έβλεπα στις ταινίες δεν το πολυπίστευα.
Τα παιδιά τινάσσονται μακριά.Ευτυχώς το αγόρι φόραγε κράνος.

Κενό στο μυαλό μου και μουδιασμένα τα πόδια μου.Δεν ανοίγει η πόρτα μου.
Σκέψη πρώτη:θέε μου,τους σκότωσα.Η κοπέλα ξαπλωμένη εκεί που πετάχτηκε,δε μιλάει.
Σκέψη δεύτερη:τουλάχιστον δεν έφταιγα εγώ.

Πόσο κινηματογραφικά μου έμειναν όλα.Ακόμα και οι ήχοι πιστεύω πως δεν είναι οι ήχοι που άκουσα,αλλά αυτοί που έχω συνδυάσει από ταινίες.
Και το τρακάρισμα σε αργή κίνηση το θυμάμαι.

Το ασθενοφόρο άργησε πολύ,είχαν απεργία.Το αγόρι είχε σοκαριστεί και δεν ήξερε τί να κάνει.Έμαθα μετά ότι είχε σπάσει απλά το πόδι του,αλλά δεν το κατάλαβε καν από το άγχος για την κοπέλα.

Περαστικοί που σταμάτησαν και περιέργα βλέμματα.Οι γείτονες όλοι έξω,
Νερό στην κοπέλα,που ανακαλύψαμε ότι ζει.Θεωρούσα ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα.
Αλλά λίγο νερό χρειάζομαι κι εγώ.

Αφού έφυγε το ασθενοφόρο,ήρθε κι η αστυνομία πιο μετά ακόμα ήρθε κι η ασφάλεια.
"Δεν υπήρξε διαπληκτισμός".Ποιός διαπληκτισμός φίλε μου;Εδώ κοντέψαμε να πεθάνουμε.

Το αγόρι με πήρε τηλέφωνο την επόμενη μέρα.Να μην ανησυχώ για τίποτα.Είναι
καλό παιδί.Παντρεύονταν το Σεπτέμβριο.Και η κοπέλα είναι καλά.Δε θυμάται τίποτα από το ατύχημα και μετά.Ισχυρό σοκ.Ωραία,κι εγώ εκείνη τη στιγμή μπόρεσα να παραλύσω πλέον.

Και το αμάξι για άλλη μια φορά στο συνεργείο.Και οι ασφαλιστικές για άλλη μια φορά να δίνουν και να παίρνουν.Και τα τηλέφωνα.Και κάποιοι καλοί άνθρωποι που με συγκλόνισαν,πολύ βοηθητικοί.

Να δεις που με το αγόρι θα γίνουμε φίλοι τελικά.Αν μάθει να μην παραβιάζει τα stop όμως.




6 σχόλια:

tovenito είπε...

πρόσφατα έγινε αυτό;
αφού δεν έπαθε κανείς τίποτα σοβαρό, ας είναι οι ασφαλιστικές και τα συνεργεία οι μπελάδες.

LieAsADream είπε...

πολύ πρόσφατα..προχτές.Ναι,όλα οκ ευτυχώς.Νομίζω πως σε άλλη περίπτωση δε θα το άντεχα,έφταιγα δεν έφταιγα..

b|a|s|n\i/a είπε...

αυτά τα δευτερόλεπτα που είσαι μέσα ακριβώς στον χρόνο που γίνεται το ατύχημα, είναι άστα να πάνε! πετάχτηκε μία από στοπ και έκανα βουτιά πάνω από το παρμπρίζ της. έσκασα με τα μούτρα στο τσιμέντο. όλα καλά. για να 'μαι εδώ. ε με κάποια ράμματα. :)

Είδωλο είπε...

Ενταξει τι να πεις? Εσυ να εισαι καλα και να μην φταις, αυτο αρκει!

Εχει γεμισει η Αθηνα Καφρους

[UKUMUTU] είπε...

Kafroi polloi...pantou den to sizitw!
kai twra pou 8a akoume to "gia na mpeis mesto mpar kane ntou?"

the boy with the arab strap είπε...

ευτυχώς μικρο το κακό , γιατι απο τετοιες φασεις αν ειχε καποιος χτυπησει σοβαρα δεν ξεμπλεκεις ευκολα . καλημερα

I don't do favours

Η φωτογραφία μου
Κυνηγημένος από αγάπη και προστασία,φίλους και έρωτες,θέλω να λασπώσω,για λίγες φορές ακόμα,να μη μεγάλωσω,να μη φοβάμαι την απώλεια,να μη σκέφτομαι λογικά.Αφήνω το συναίσθημα και με παρασύρει,το βρίσκω σαχλό και βάζω μπροστά μια φτιαχτή ανωριμότητα να με βοηθήσει να μείνω αθώος.Οχι,οχι,αθώος,απλά ένα παιδί που ανακαλύπτει.

Αρχειοθήκη ιστολογίου