21.7.08

The beach

Φτάνοντας στην παραλία βρήκαμε μόνο έναν εγωισμό ελεύθερο.Άπλωσα την αξιοπρέπειά μου και κάθισα.
-Μα καλά,όλοι οι καλοί εγωισμοί είναι πιασμένοι;Και η άμμος πάλι γεμάτη αξιοπρέπειες,ούτε καρφίτσα δεν πέφτει.
-Ε,είναι να φτάσεις νωρίς.Η αισιοδοξία καίει λίγο το μεσημέρι.
-Τέλοσπάντων,μια που είσαι όρθιος θα μου φέρεις ένα ψέμα γλυκό με γάλα;Το θέλω δυνατό.
-Είναι λίγο ακριβά εδώ.
-Δεν πειράζει.Ξέρεις πόσο τα χρεώνουνε στην Αθήνα;
-Θα φας και τίποτα;
-Μπαα,τσίμπησα μερικές συγγνώμες.Θες κάτι εσύ;
-Θα μου φέρεις μια διαγραφή με έξτρα μαγιονέζα;Εχω ήδη πάρει και αγάπη με πάπρικα,μ'αρέσει να τα συνδυάζω...Εεε,χμ,συγγνώμη δεσποινίς μπορείτε να πάρετε λίγο τη μιζέρια σας από πάνω μου;Μου κρύβετε την αισιοδοξία και δε θα μαυρίσω ποτέ.
-Κοντεύεις να γκανιάσεις,πρόσεχε λίγο.
-Έχω πασαλειφτεί με αναμνήσεις με δείκτη προστασίας 20.Κι όμως,παρόλα αυτά νιώθω να καίγομαι.
-Στο είπα,η αισιοδοξία καίει πολύ το μεσημέρι.
-Μ'αρέσει.Δεν μπορεί όμως κι αυτή εδώ να πάρει τη μιζέρια της λίγο πιο πέρα;

12 σχόλια:

tovenito είπε...

την αισιοδοξία να στην τυλίξω ή θα την φας εδώ;

ProFyLaKtiKo είπε...

Καλά, κορυφαίο....?
μπράβο για τη σύλληψη..

να πω και υπομονή?

LieAsADream είπε...

[ tovene592 ] Take away.Την αισιοδοξία πάντα take away :P

[ profylaktiko ] Thanx :) Χμμ,νομίζω πως πλέον δεν χρειάζεται να πεις υπομονή... :)

b|a|s|n\i/a είπε...

η θάλασσα ο ουρανός ο ήλιος είναι αληθινά. ακουμπήστε πάνω στις αλήθειες τους

Είδωλο είπε...

Ετσι είναι το καλοκαιράκι η εποχή των δυνατών δεσμών (2ωρων) της μεγάλης φιλίας (ενα ταξί δρόμος) και της ξεγνοιασιάς (5ο Mojito)

A διακοπες. Μου λειψαν

the boy with the arab strap είπε...

που πας και εσυ , δεν ηξερες δεν ρωταγες ανθρωπε ?
το κειμενο απιστευτο ζωγραφισες!!!!!

oblivion είπε...

καταπληκτική ιδέα!!
ας ξαπλώσουμε κάτω από την αισιοδοξία λοιπόν..

LieAsADream είπε...

[ basnia ] την αλήθεια ψάχνουμε να βρούμε...Για να ξαπλώσουμε...

[ x-oyranoy ] Κι εμένα.Αυτό περιμένω!Μετράω τις μέρες ανάποδα,αλλά η διάθεση-με τις μικρές αποδράσεις-έχει ήδη φτιάξει πολύ!

[ κρασί&νερό ] ευχαριστώ εν πρώτοις.Εν δευτέροις,αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ,δεν ήξερα,δεν ρώταγα??

[ oblivion ] Να ξαπλώσουμε κάτω από την αισιοδοξία και να αράξουμε κανονικά...Φοβόμαστε όμως λίγο και τη συννεφιά ρε γαμώτο.Χάρηκα :))

Totally Stranger In My City είπε...

Δεν υπάρχει.........
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ :-)

Mailo® είπε...

Το έκανες "καλοκαιρινό" το post!!!

Ωραιότατο όμως και crispy !!!

Εντάξει μωρέ έπαθες λίγα "εγκαύματα" αλλά την επόμενη να προσέχεις περισσότερο τον "ήλιο"...

Σίγουρα θα τα πάς μιά χαρά.

Καλό καλοκαίρι!!!

Leviathan είπε...

to teleutaio kairo eimai mesa stin aisiodoxia kai einai teleia...makari na mou meinei forever!!!! kalo sou vradi!! :)

LieAsADream είπε...

[ totally stranger ] Ευχαριστώ :)))

[ mailo ] Καλοκαιρινό δε λες τίποτα...Αφού κι εγώ το έχω χάσει.Όλο από δω κι από κει είμαι.Τις τελευταίες μέρες όλα δείχνουν πως έχεις απόλυτο δίκιο.

Καλό καλοκαίρι και σε σένα.Το καλύτερο δυνατό.

[ leviathan ] Κανόνισε να σου μείνει forever,γιατί αν την χάσεις,άντε να την ξαναβρείς!!Κράτα τουλάχιστον ένα ψύγμα για τις δύσκολες ώρες...

I don't do favours

Η φωτογραφία μου
Κυνηγημένος από αγάπη και προστασία,φίλους και έρωτες,θέλω να λασπώσω,για λίγες φορές ακόμα,να μη μεγάλωσω,να μη φοβάμαι την απώλεια,να μη σκέφτομαι λογικά.Αφήνω το συναίσθημα και με παρασύρει,το βρίσκω σαχλό και βάζω μπροστά μια φτιαχτή ανωριμότητα να με βοηθήσει να μείνω αθώος.Οχι,οχι,αθώος,απλά ένα παιδί που ανακαλύπτει.

Αρχειοθήκη ιστολογίου