21.9.08

[...]

2 βδομάδες πονοκέφαλοι.
Θλίψη.
Αποκοπή από όλους και από όλα.
Δεν αντέχεται αυτό.
Και πότε περνάει γιατρέ μου;
Δες πρώτα τί θα κάνεις με τη ζωή σου.
Οχι,η μιζέρια λέω,πότε φεύγει.
Το δουλεύουμε.

Το κρανίο μου πάει να σπάσει.
Με το ζόρι κουνάω το χέρι μου και αντιδράω στα πράγματα.
Ίσως να δείξω ότι είμαι ζωντανός και είμαι εδώ.
Κι ας έχω κάνει διάλειμμα.
Διάλειμμα ή μαύρη τρύπα anyway.

Η πλήρης πτώση δίνει ώθηση για την άνοδο.
Ρε γαμώτο,δεν έχω κανένα θέμα στα ερωτικά μου ρε μάνα.Ίσα-ίσα είμαι πολυ χαρούμενος εκεί.
Μη με ρωτάς καλέ μου.Δεν ανάγονται όλα εκεί,έχω κι ένα μέλλον να σκεφτώ.
Και συνεχίζει.
Δεν μπορώ να γράψω.

4 σχόλια:

ProFyLaKtiKo είπε...

και τι έκανες όλο αυτό το διάστημα? εργασιοθεραπεία?

η μιζέρια (από προσωπική εμπειρία) δε φεύγει. πρέπει να της πας κόντρα γιατί αλλιώς σε παίρνει από κατω.

βγες. πιες. χόρεψε. διασκέδασε!

τα φιλιά μ

tovenito είπε...

εύχομαι να περάσει γρήγορα όλο αυτό αγόρι..
Η πλήρης πτώση δίνει ώθηση για την άνοδο. συ είπας.
τώρα που έφτασες δώσε μια να ανέβεις! φιλί

Είδωλο είπε...

Profylaktiko μου αρέσεις γιατι στην θεωρία κι εσυ καλά τα πας αλλα επι της πράξης άαααλλα κάνεις.

Οσο για το ποστ. Πράξε όοοοοπως αισθάνεσαι ακόμα κι αν θές να κλειστείς στο μπάνιο 2 μέρες, κάντο.

Θα περάσει.

oblivion είπε...

η ουσία για μένα είναι αυτό που λες.. η πλήρης πτώση δίνει ώθηση για την άνοδο. όντως. είναι από τις φορές που λέω στον εαυτό μου "κάνε την κρίση, ευκαιρία." ενίοτε πιάνει. ή μπορεί να πιάνει και πάντα, απλά κάποιες φορές να αργεί παραπάνω.. καλησπέρα!

I don't do favours

Η φωτογραφία μου
Κυνηγημένος από αγάπη και προστασία,φίλους και έρωτες,θέλω να λασπώσω,για λίγες φορές ακόμα,να μη μεγάλωσω,να μη φοβάμαι την απώλεια,να μη σκέφτομαι λογικά.Αφήνω το συναίσθημα και με παρασύρει,το βρίσκω σαχλό και βάζω μπροστά μια φτιαχτή ανωριμότητα να με βοηθήσει να μείνω αθώος.Οχι,οχι,αθώος,απλά ένα παιδί που ανακαλύπτει.

Αρχειοθήκη ιστολογίου