18.5.08

Μικρέ μου Τσιτσίνο,

ξέρεις πολύ καλά τι κάνω αφου μαζί κοιμόμαστε κάθε βράδυ.Είμαι πτώμα σήμερα.Και ψυχολογικά.

Η απόσταση με έχει κουράσει μικρέ μου,και φτιάχνομαι στην εργασιοθεραπεία,αλλά είναι μάλλον υπερβολή ότι τη Δευτέρα θα είμαι σε δύο δουλειές.Ευτυχώς Τσιτσίνο θα είναι κι ο Αντώνης εκεί τελικά.Θα έχει παραπάνω πλάκα από όση περίμενα.

Λοιπόν,σήμερα μιλήσαμε και υποθέτω είμαστε καλά.Δε σου έχει δεθεί ποτέ η γώσσα κόμπος,μικρέ μου;;Ε,λοιπόν,εγώ αυτό έχω πάθει.Είναι κάτι που πάντα πάθαινα στο φλερτ και στο πέσιμο,αλλά πώς μπορεί να συμβαίνει στο μεγάλο μου έρωτα;;;

Τελοσπάντων,το πρόβλημά μου είναι ότι έχω τόσο πολλά και δεν μπορώ να πω τίποτα.Αυτόματα θα κατηγορούσα τον άλλο,αλλά φταίω κι εγώ,το ξέρω πως φταίω.Έτσι,λοιπον,σε κάθε τηλεφώνημα,ξεκινάω προσπαθώντας να λύσω τον γλωσσοδέτη που έχω πάθει,αλλά μέχρι να γίνει αυτό,έχει γίνει γόρδιος η γλώσσα του άλλου.Το κακό timing που λες μικρέ μου,ήταν πάντα ορόσημο σε αυτήν τη σχέση.

Τσιτσίνο,όταν θα σε δώσω πίσω,με πόνο ψυχής να το ξέρεις,θα μάθεις στο φίλο σου να με βοηθάει λίγο σε αυτά;;Θα σου εξηγήσω τί ακριβώς θέλω.Ευτυχώς που δε μιλάς,γιατί ποτέ δεν μπορούσα να εξηγηθώ καλά λεκτικώς(μήπως έχω κάνει λάθος επαγγελματικό προσανατολισμό;;;).Θα καταλάβεις εσύ...

Αααα,και να μη με κοροϊδεύει όταν λέω πράγματα που μπορεί να είναι τελείως άκυρα για την κατάσταση εκεί,αλλά πού θέλει να ξέρω,εδώ κι αυτός δεν είχε ακούσει τα μισά από αυτά που είχα πει κάποιες φορές.

Τσίτσο μου,από αύριο θα χαθούμε λίγο,γιατί θα λείπω ολόκληρες μέρες,να ξέρεις όμως πως πάντα το κρεβάτι μου είναι και δικό σου οπότε μη νιώσεις μόνος.

Νομίζω πως σήμερα με απάτησε επισήμως και με ντοκουμέντα.Κι εγώ πιστεύω στην Τέχνη,αλλά ποτέ δεν έκανα όλο οσα πιστεύω,θα μου ήταν τρομερά δύσκολο!

Άσε,Τσιτσίνο,έχω κλάσει μαλλί.Ευτυχώς που ξάνοιξε ο καιρός και με έχει πιάσει η αισιοδοξία.Μέχρι που έχω μειώσει και το κάπνισμα σχετικά.Τσίτσινο,αν μιλήσετε το απόγευμα,να του δώσεις πολλά φιλιά,να του πεις να προσέχει,να συνεχίσει να περνάει όσο καλά περνάει και να μη φοβάται να επιστρέψει,δεν είμαι τρικέφαλο τέρας,μ'ένα κορμί κι ένα μυαλό ό,τι κάνω.

Η Ροδόπη,Τσιτσίνο,πιστεύεις ότι είναι μακριά για 2ήμερο;

Bis Bald
Ο κηδεμόνας σου

5 σχόλια:

tovenito είπε...

είναι λίγο μακρυά για 2ήμερο. εξαρτάται βέβαια και το μέσο μετακίνησης και το σκοπό του ταξιδίου..

Totally Stranger In My City είπε...

Οταν κατι το θελεις πολυ, να ξερεις οτι δεν ειναι μακρια, ουτε η ακρη του κοσμου...
και μαλλον το θέλεις

the boy with the arab strap είπε...

τοσο μακρια και τοσο κοντα ταυτοχρόνως, ζησε το ταξιδι!!!!

ιακωβος είπε...

οτι τι? για 'μενα δηλαδη ηταν πις οβ κεηκ?

[UKUMUTU] είπε...

xaxax kala exei polu plaka pou exeis blog!!8a gelaw ka8e prwi pou t o diavazw!!!!apantaei kai i dikia mou!!!olo sta vouna einai alla olo edw trigurnaei!xa!mou ftiaksate thn meraaaa,,,kali eudomada...di8esith...

I don't do favours

Η φωτογραφία μου
Κυνηγημένος από αγάπη και προστασία,φίλους και έρωτες,θέλω να λασπώσω,για λίγες φορές ακόμα,να μη μεγάλωσω,να μη φοβάμαι την απώλεια,να μη σκέφτομαι λογικά.Αφήνω το συναίσθημα και με παρασύρει,το βρίσκω σαχλό και βάζω μπροστά μια φτιαχτή ανωριμότητα να με βοηθήσει να μείνω αθώος.Οχι,οχι,αθώος,απλά ένα παιδί που ανακαλύπτει.

Αρχειοθήκη ιστολογίου