7.6.08

Παρασκευή,ώρα 0.00




Ώρα 0.00 το βράδυ,φοράω την πυτζάμα που μου είχες δώσει και έρχομαι προς την κουζίνα.
Μαγειρεύεις.
Ακούγονται πολλές φωνές από έξω και δεν έχει καν καλοκαιριάσει ακόμα.
Σε πειράζω και σε ενοχλεί.
Έχει πλάκα που σε ενοχλεί.

Ψάχνω τα DVD,γελάμε με τις επιλογές μου.
Η παναγία,η ξύλινη,η συλλεκτική,από απέναντι κοιτάει.Ο Τσιτσίνο στη θέση του στον καναπέ.
Η ζουμπίτσα ως συνήθως δίπλα μου.
Απλώνουμε τα πόδια μας και το φαγητό δε μας αρέσει πολύ.
Εγώ το τρώω όλο.Σε εκνευρίζει λίγο αυτό.

Θέλω να φύγω.Οι κοπελιές από απέναντι πετάνε κέρματα.
Σκέφτομαι να τραβήξει όσο μπορεί.

Ώρα 12.00 το μεσημέρι.Βαριόμαστε.
Λέμε να πάμε για καφέ.Μπορεί στη Μαρία.
Κερδίζεις στο τάβλι και εκνευρίζομαι.
Είμαι λίγο ανταγωνιστικός.

Δεν ξέρουμε τι θα κάνουμε μετά και αναρωτιόμαστε.
Νιώθουμε σπίτι μας.

Ώρα 0.00 το βράδυ.Με παίρνεις τηλέφωνο εκνευρισμένος.
Δε θες να είμαι κομμάτι της παρελθούσας ζωής σου.
Καλά λόγια ελάχιστα.Κι από τους δύο.
Είσαι κουρασμένος και βρώμικος και η λύση είναι αυτή.

Πρέπει να μην υπάρχω,να μην υπήρξα ποτέ.
Ποτέ δε μου είχαν δώσει τέτοια εντολή.
Πως μιλάς με τόσο μίσος,με τόση οργή.
Εντυπωσιάζομαι που κι εγώ πλέον μιλάω έτσι.

Πως γίνεται να είμαι ο έρωτας της ζωής σου και να μιλάς έτσι.
Ευτυχώς που δεν κρατούσες μαχαίρι.
Κι όμως είμαστε οι ίδιοι που κάποτε αλλάξαμε πυτζάμες
και πήγαμε για καφέ
και με κέρδισες στο τάβλι
και ορκίστηκες να μην ξαναπαίξεις μαζί μου
και σου έφτιαξα τη σάλτσα στα μακαρόνια
και κάθισα σπίτι σου με τις ώρες και τις μέρες και τα χρόνια.

Δυστυχώς δεν ήθελα και σε αυτό το σημείο να ακούω για άλλη μια φορά την Leeona Lewis να μου τραγουδάει Bleeding Love στο ραδιόφωνο.
Κάτι πρωτότυπο.
Σαν background θα έπρεπε να παίζει τουλάχιστον η φιλαρμονική της Βιέννης.
Η' έστω κάτι καινούριο.
Οι ελληνικοί ραδιοφωνικοί σταθμοι πάσχουν πολύ και κάποιος πρέπει να τους αλλάξει.

18 σχόλια:

tovenito είπε...

το μίσος και η οργή έχουν πολύ μικρή απόσταση με τον έρωτα. και τα δύο συναισθήματα καταργούν την λογική. το θέμα είναι να μπορείς να εκτιμάς αυτά που έζησες με τον άλλο στο πέρασμα του χρόνου.
υγ. εσείς είστε στις φώτο;

the boy with the arab strap είπε...

για να υπαρχει ολα αυτα τα εντονα και αντιθετα συναισθηματα ,κατι δεν παει καλα στις προσωπικες ζωες σας , ψαξτε μην αφηνεται να χαθει κατι τοσο δυνατο .......λυστε το ......

ιακωβος είπε...

emeis eimaste, nai

ιακωβος είπε...

e?

ιακωβος είπε...

alla forame ta gyalia allwn

ιακωβος είπε...

e?

b|a|s|n\i/a είπε...

να βάζεις μπεστ εφ εμ. μετά τις 12. την μουσική αυτή χωρίς τα λόγια. την ηλεκτρονική συνέχεια των μπαουχάουζ και των κιουρ, κατ' εμέ. και πηγαίνεις εσύ όπου θες.
μην προσπαθείτε να επιβάλλετε το μυαλό ο ένας στον άλλον. να συνυπάρχουν μόνο

Είδωλο είπε...

Θα συμφωνησω με τον τοβενε, το μισος απο την αγαπη ειναι τοσο μα τοσο κοντα... ειναι αδιανοητο ποσο ευκολα αλλαζουν θεσεις

οσο για το ραδιο, το σιχαινομαι, προτιμω τους ανθρωπους που φτιαχνουν το δικο τους soundtrack και δεν περιμενουν καποιον ραδιοφονικο παραγωγο.

LieAsADream είπε...

[ tovene 592 ] opws tha katalaves kai apo panw,emeis eimaste nai..Ontws me ta gyalia allwn,gia avto mas einai ligo megala.
Toso evkola diladi allazei i agapi se misos kai toumpalin.Einai,nai,akraia synaisthimata.

[ κρασι&νερό στα όνειρά μας ] Άμα έχει μπει τόσος εγωισμός και καία στη μέση,δύσκολα λύνεται κάτι τέτοιο.Δυστυχως.Κανείς δε διατίθεται να ανεχτεί και να υποχωρήσει.

[ περ- ] όχι

[ b|a|s|n\i/a ] συμφωνώ κι εγώ λίγο για τον best,αλλά μέχρι κι αυτός έχει playlist πλέον :(
Μακάρι να μην προσπαθούσαμε να το επιβάλλουμε ο ένας στον άλλο,αλλά όταν και οι δύο νομίζουν πως έχουν κάνει υποχωρήσεις και δεν αντέχουν άλλο και οι εγωισμοί τους μπαίνουν μπροστά...Και υπάρχει και αυτή η γαμημένη η απόσταση...Τότε,αστα

[ x-oyranoy ] Συμφωνώ για το soundtrack,αλλά τι να έκανα κι εγώ.Βρέθηκα στο αμάξι,χωρίς να έχω προνοήσει..
Μόλις τώρα συνειδητοποιώ πόσο εύκολα αλλάζουν θέσεις η αγάπη και το μίσος και λυπάμαι πολύ για αυτό και μισώ κι εμένα.

LieAsADream είπε...

[ περ- ] ναι;

Totally Stranger In My City είπε...

"Πρέπει να μην υπάρχω,να μην υπήρξα ποτέ.
Ποτέ δε μου είχαν δώσει τέτοια εντολή."
Θα σταθώ στο παραπάνω.
Γιάτι κάποιοι μπορούν να δείνουν τέτοιες εντολές, και κάποιοι άλλοι θεωρούν ότι επειδη τους τις έδωσαν, πρεπει να προσπαθήσουν να τις εκτελέσουν...;
Δεν είναι αδικία αυτό;

the boy with the arab strap είπε...

γιατι εγωισμος και κακια ? εγω διακρινω αγαπη ,παθος ,ερωτα, κατι δυνατο που ζησατε και το αποζητατε ακομη . αν δεν μπορειτε να συνεχισετε αφηστε το χρονο να γιανει τις πληγες .... και βλεπετε μετα ... καλα να εισαι οτι κι αν γινει .

LieAsADream είπε...

[ totally stranger ] Πολύ μεγάλη και όμως γίνεται...Κάποιος πρέπει πάντα να πάρει το ρόλο του υπάκουου που απλά υποχωρεί.Ναι,δεν είμαι μόνο εγώ το θύμα,αλλά δυστυχώς από αξιοπρέπεια και μόνο,αυτή τη στιγμή πρέπει να υπακούσω :(

[ κρασί&νερό στα όνειρά μας ] Ήταν όντως δυνατό,αλλά ο χρόνος νομίζω δε γιάνει τις πληγές,απλά σε βοηθάει να τις ξεχάσεις...Για αυτό βρεθήκαμε σε αυτό το τέλμα...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πάντως.Και μακάρι (?)

.......marmarigi....... είπε...

ο χρονος πολλα κανει . τωρα αν δεν συνεχιζεται η σχεση αστη καλυτερα . ολοι εχουμε περασει παρομοιες φασεις . αλλα προσπαθηστε να ειστε φιλοι(ισως ετσι ειναι καλυτερα οταν σβησει το ερωτικο παθος).
δεν αξιζει να χανονται οι σχεσεις των ανθρωπων , οταν εχουν ερθει σε επαφη σημαινει οτι εχουν πολλα να πουν .

kat. είπε...

τέλειο, τέλειο, τέλειο!

όσο σε διαβάζω, τόσο πιο πολύ μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις..

λοιπόν.. δεν ξέρω γιατί αλλά και εμένα όχι μόνο με έχουν συνδέσει οι περισσότεροι φίλοι μου με το bleeding love της leona αλλά και εγώ το ακούω στα ραδιόφωνα τις στιγμές που δεν χρειάζεται..
δηλαδή όταν τον σκέφτομαι και αποφασίζω οτι πρέπει να βάλω τον εαυτό μου στην λογική του οτι δεν υπήρξε ποτέ δίπλα μου.. και τότε έρχεται η στιγμή που πρέπει να αλλάξω σταθμό..
μήπως η μοίρα προσπαθεί να μας πει κάτι;

LieAsADream είπε...

[ kat. ] ευχαριστώ πάρα πολύ! :)))

Κι εγώ το ίδιο αρχίζω να πιστεύω...Αλλά νομίζω ότι μας το λέει λίγο ειρωνικά,έτσι;;

Άμα είναι,πες μου καλή μου,τι να κάνω,όχι μηνύματα μέσω ραδιοφώνου!!!Μοίρα σου λέει μετά...

Χάρηκα πολύύύύύύ :)

kat. είπε...

εγώ.. εκ μέρους της μοίρα μας, έχω να σου πω το εξής!
να μην κάνεις τίποτα!
και όλα θα σου έρθουν μόνα τους.. το εφάρμοσα και εγώ και είδα το φως!!!

να είσαι πάντα καλά και χαμογελαστός!

LieAsADream είπε...

:)

I don't do favours

Η φωτογραφία μου
Κυνηγημένος από αγάπη και προστασία,φίλους και έρωτες,θέλω να λασπώσω,για λίγες φορές ακόμα,να μη μεγάλωσω,να μη φοβάμαι την απώλεια,να μη σκέφτομαι λογικά.Αφήνω το συναίσθημα και με παρασύρει,το βρίσκω σαχλό και βάζω μπροστά μια φτιαχτή ανωριμότητα να με βοηθήσει να μείνω αθώος.Οχι,οχι,αθώος,απλά ένα παιδί που ανακαλύπτει.

Αρχειοθήκη ιστολογίου