2.6.08

Back

Κάτι η μανία που έχω να κάνω απολογισμούς,
κάτι ο απολογισμός που προκαλεί η άφιξη του καλοκαιριού,
κάτι που χαλάρωσε ευτυχώς η δουλειά,
άρχισα πάλι το αναμάσημα του παρελθόντος.
Σίγουρα πολλά θα τα αναθεωρήσω.Μερικά όμως είναι σίγουρα.

-Κατάλαβα και ξέρω πόσο με αγαπάνε οι φίλοι μου πλέον
-Μάλλον μπορώ να κάνω κι άλλους,δεν έχω μεγαλώσει τόσο
-Ο στρατός δεν ήταν τόσο δύσκολη υπόθεση
-Είμαι ικανός να κάνω σχέση(αλλά δεν έχω καταλάβει αν είμαι ικανός να την κρατήσω)
-Καμιά φορά υπολειτουργώ πλήρως εγκεφαλικά,αλλά το εχω δεχτεί
-Χρειάζομαι ένα ταξίδι
-Μπορώ να νιώσω και καλά με τον εαυτό μου,με συνήθισα
-Κάνω εύκολα μαλακίες που θα μετανιώσω
-Μ'αρέσει που δουλεύω,γιατί χρειάζομαι ανεξαρτησία
-Αγχώνομαι εύκολα
-Στενοχωριέμαι ακόμα πιο εύκολα
-Δεν το δείχνω ποτέ
-Ακόμα και μια πολύ δύσκολη σχέση μπορεί να σου μάθει τα πιο όμορφα πράγματα
-Ευχαριστώ όσους δεν πιστεύουν σε μένα,γιατί για αυτούς αγωνίζομαι
-Ευχαριστώ όσους πιστεύουν σε μένα,γιατί αλλιώς δε θα μπορούσα να αγωνιστώ
-Ευχαριστώ τον Μπουπ που τελικα υπήρξε και ίσως υπάρξει στη ζωή μου
-Δε μαθαίνω εύκολα
-Είμαι πραγματικά αγύριστο κεφάλι.


Υγ.Ένα μυαλό χειμώνα-καλοκαίρι,ξέρετε πόση ώρα μου πήρε να καταλάβω αυτό με τις τρεις-τέσσερις προτάσεις για αλήθεια κλπ,όταν τα διάβαζα??Δεν καταλάβαινα τί είχε παιχτεί. Τσάμπα,μανούλα μου τα IQ τεστ,που με έδειχναν έξυπνο. Αλλά το είπα...Καμιά (έως πολλές) φορά υπολειτουργώ...ή δε λειτουργώ και καθόλου.

8 σχόλια:

tovenito είπε...

ο απολογισμός πάντα βοηθά. ή η αυτοκριτική. σε πάει μπροστά. εκεί που εντοπίζεις εσύ τις αδυναμίες σου, προσπάθησε να τις πας ένα βήμα πιο κάτω. ξέρω δεν είναι εύκολο

b|a|s|n\i/a είπε...

και όταν καταλάβεις και γιατί σε αγαπούν οι φίλοι σου, και όχι μόνο, θα μπορέσεις ενδεχομένως να αγαπήσεις περισσότερο ή μάλλον πιο αληθινά τον εαυτό σου

[UKUMUTU] είπε...

#na pas sth rania 8raskia na to koitakseis auto...

the boy with the arab strap είπε...

καλοι οι απολογισμοι αλλα πρεπει να τα συμπερασματα που βγαζουμε να τα τηρουμε .καλα να περνας φιλε !!!

Totally Stranger In My City είπε...

μήπως θέλεις να υπολειτουργείς, για να αποφύγεις να αντιμετωπίσεις κάποιες από τις αλήθειες... το λέω επειδη και εγώ το κάνω πολύ συχνά

blue piccadilly είπε...

Everything's fine but remove the word verification asap, please

LieAsADream είπε...

[ tovene592 ] Δεν είναι καθόλου εύκολο και δυστυχώς δε θέλω πάντα να γνωρίζω τις αδυναμίες μου...Είμαι λίγο φυγόπονος.Το ότι τις ξέρω με ενοχλεί

[ b/a/s/n\i/a ] Συγγνώμη που γράφω έτσι το όνομά σου,δε βρίσκω το πλήκτρο.
Δεν ξέρω αν τελικά είναι καλό να αγαπάμε περισσότερο τον εαυτό μας,μας κάνει να απαιτούμε πιο πολλά :(

[ ukumutu ] Νομίζεις δεν έχω κάνει αίτηση???

[ κρασί&νερό στα όνειρά μας ] σίγουρα το θέμα είναι να τα τήρουμε,αλλα κι η αναγνώριση είναι μια καλή αρχη,n'est-ce pas?

[ totally stranger in my city ] Mάλλον έχεις πάρα πολύ δίκιο,αλλά ίσως αυτό να γίνεται κάπως υποσυνείδητα...

[ blue piccadilly ] Let me know what the "word verification asap" is and i will remove it,i swear to God!!Nice to meet you :)

Είδωλο είπε...

απολογισμος και τακτοποιηση σε κουτακια
αυτον τον ψυχαναγκασμο τον εχω και εγω
δεν ξερω τελικα αν ωφελει η οχι
παντως με βοηθαει να μην βλεπω τιποτα γκριζο ενω ολοι γυρω μου επιμενουν οτι η ζωη ειναι γκριζα και οχι ασπρη η μαυρη


Χαρηκα που σε βρηκα.
Χ

I don't do favours

Η φωτογραφία μου
Κυνηγημένος από αγάπη και προστασία,φίλους και έρωτες,θέλω να λασπώσω,για λίγες φορές ακόμα,να μη μεγάλωσω,να μη φοβάμαι την απώλεια,να μη σκέφτομαι λογικά.Αφήνω το συναίσθημα και με παρασύρει,το βρίσκω σαχλό και βάζω μπροστά μια φτιαχτή ανωριμότητα να με βοηθήσει να μείνω αθώος.Οχι,οχι,αθώος,απλά ένα παιδί που ανακαλύπτει.

Αρχειοθήκη ιστολογίου