25.6.08

ΦΕΥΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

Περίμενα και ήθελα να κάνω κάτι πιο θεαματικό με την αποχώρηση....Αλλά αποφάσισα να το κάνω στην επιστροφή μου....
Είχα σχεδιάσει μουσική,φωτογραφίες...Πανικός σου λέει,αλλά αυτή τη στιγμή πρέπει να ετοιμάσω τα πράγματα και όλα και δεν το έχω καθόλου.
Προσπάθησα πάντως.Αλλά είναι και που είμαι λίγο άχρηστος με το blog ακόμη.
Που θα μου πάει,θα μάθω!!

Όχι τίποτα άλλο,θέλω να το ανανεώσω πλήρως μόλις γυρίσω....Μπορεί και να χρειαστώ βοήθεια (ψυχιάτρου).

Καλά,μη φανταστείτε,μέχρι την Ισπανία πάω.The rain in Spain stays mainly in the plain.
Θα σας δω από βδομάδα.Λες να βρω και κάνα ίντερνετ εκεί ή θα περνάω όλη μέρα κυνηγώντας Ισπανούς;

Αστειεύομαι, σε φίλους πάω.Και τέρμα,γιατί γράφω σαν να είμαι μεθυσμένος...

Buenas Tardes :))))

Επιτέλους,ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη μου

7 σχόλια:

tovenito είπε...

α τι ωραία! άσε που μπορεί να πάρει και του γιούρο η ισπανία και μέσα στο μεθύσι της νίκης να γίνουν όργια! καλά να περάσεις! hasta la vista!

ProFyLaKtiKo είπε...

Πραγματικά μεθυσμένο ποστ.. και να δεις που δε είχες δώσει την εντύπωση αυτού που θα "παρθεί" (sic) με τον ένα και με τον άλλον.. ίσως και να έσφαλα..

σε κάθε περίπτωση να περάσεις τέλεια. οι ισπανοί είναι κουκλιά :)

the boy with the arab strap είπε...

buenas noches amigo.:))
bien viaje!!!!

b|a|s|n\i/a είπε...

βαρκελώνη;
όπου και να 'ναι πολύ καλά να περάσεις, μεθυσμένα, αμέθυστα, ζωντανά ;)

Είδωλο είπε...

Κι εγω θελω να φυγω για μερη εξωτικα κι ονειρεμενα, εκει που ο ερωτας περιμενει εκει που το Μανχαταν περιμενει ενα ειδωλο να κανει το Gay & the City

kat. είπε...

αχ.. τέλεια θα περάσεις!
εύγε!

tovenito είπε...

ακόμη;;;;; αρμένικη βίζιτα το έκανες! λολ

I don't do favours

Η φωτογραφία μου
Κυνηγημένος από αγάπη και προστασία,φίλους και έρωτες,θέλω να λασπώσω,για λίγες φορές ακόμα,να μη μεγάλωσω,να μη φοβάμαι την απώλεια,να μη σκέφτομαι λογικά.Αφήνω το συναίσθημα και με παρασύρει,το βρίσκω σαχλό και βάζω μπροστά μια φτιαχτή ανωριμότητα να με βοηθήσει να μείνω αθώος.Οχι,οχι,αθώος,απλά ένα παιδί που ανακαλύπτει.

Αρχειοθήκη ιστολογίου