10.5.08

Μικρέ μου Τσιτσίνο,

Λες να πάρω κάνα τηλέφωνο;;Δε θέλω και να ενοχλώ και εννοείται πως δε θέλω να τον κάνω να αδημονεί για την επιστροφή.Αυτό πρέπει να το σκεφτεί μόνος του.

Έμαθα που λες ότι έχουν απεργία τα βυτιοφόρα και κάτι άλλοι μεταφορείς βενζίνης,δεν κατάλαβα καλά και ότι για αυτό ήμουν στημένος με το αμάξι τρεις ώρες σε ένα βενζινάδικο απεργοσπαστών.Είμαι πραγματικά εξαρτημένος από το αμάξι μου,τον Αλέξη.Έτσι έχασα και το κομμωτήριο όπου θα πήγαινα μπας και ανανεωθώ λιγάκι.

Σου γράφω σχετικά γρήγορα,γιατί παραδόξως σήμερα δεν θα κάτσω όλη μέρα σπίτι.Μέχρι και γυμναστήριο κανόνισα(είδες;που με ρώταγες γιατί την έκανα αυτή την αναθεματισμένη τη συμβάση κι εγώ δεν ήξερα τί να σου απαντήσω;για αυτές τις δύσκολες μέρες την έκανα.Ως πρόβατο βεβαίως βεβαίως.)

Βαριέμαι λίγο αλλά περιμένω πώς και πώς ένα αποψινό πάρτυ που κάνει μια φίλη (σκέψου πού έφτασα).Αν μπορούσα θα σε έπαιρνα εκεί μικρέ μου Τσιτσίνο.

Άντε φιλιά τώρα.Καλό σου απόγευμα.

2 σχόλια:

ιακωβος είπε...

ελπιζω να μη ροχαλιζει ο τσιτσος ...
και να κοιμαστε αγκαλια ε?

φιλια απο γιαννενα

λοφκιου σαν τρελος

[UKUMUTU] είπε...

ax 8a vourkwswwwwwww

I don't do favours

Η φωτογραφία μου
Κυνηγημένος από αγάπη και προστασία,φίλους και έρωτες,θέλω να λασπώσω,για λίγες φορές ακόμα,να μη μεγάλωσω,να μη φοβάμαι την απώλεια,να μη σκέφτομαι λογικά.Αφήνω το συναίσθημα και με παρασύρει,το βρίσκω σαχλό και βάζω μπροστά μια φτιαχτή ανωριμότητα να με βοηθήσει να μείνω αθώος.Οχι,οχι,αθώος,απλά ένα παιδί που ανακαλύπτει.

Αρχειοθήκη ιστολογίου